Mgr. Bc. Jan Hebnar, MBA

Mgr. Bc. Jan Hebnar, MBA 8

Bývalý diplomat, nyní podnikatel v oblasti mezinárodního obchodu a také neuvolněný místostarosta zvolený za ODS v Kroměříži. 

Vystudoval právo na Právnické fakultě Masarykovy univerzity v brně, mezinárodní vztahy na Fakultě sociálních studií a MBA na Peking University.

Působil v Číně v letech 2009 až 2012 v obchodní radě na české ambasádě v Pekingu. Následně diplomacii opustil, aby v letech 2013 až 2016 pracoval jako ředitel společnosti Kinex Shanghai – čínská pobočka holdingu HTC (vlastnící například i český Zetor), kterou v roce 2013 založil. Zabývá se dlouhodobě Asií, ekonomikou, společností a kulturou tohoto kontinentu. 

Přednáší i na vysokých školách, jak v Česku, tak v Šanghaji. Je autorem řady publikací.

Hovoří česky, anglicky a čínsky, domluví se také německy a francouzsky. Je ženatý, má dvě děti.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.